Hachinohe en un dia

Suposo que el nom de Hachinohe no us diu res --- com a minim a mi no em deia res, fins que vaig ser al tren bala cami a aquesta poblacio al nord de Honshu ("illa principal", on hi ha tokyo, vaja) ... i quan dic al nord vull dir al nord:

大きな地図で見る
i com diu el titol vam fer aixo en un dia -- al mes pur estil japones :)
la machiko m'havia dit de agafar-nos el dilluns de festa i aixi ho vam fer, el diumenge vaig fer quatre coses i zas, el dilluns a veure mon!
de fet va ser un regal de la machiko, que per variar va amb una mica de retard amb els regals de nadal :D
el dia abans no sabia encara que fariem -- i de la manera com va riure quan li vaig preguntar si em portava a disneyland em vaig temer el pitjor --- pero no, no vam anar a disneyland.
3h ben bones amb el tren bala ens hi van dur i aleshores ens van ficar en un bus a veure un parell de punts amb un lleuger interes turistic (tpoc per tirar coets pero) i no faig conya teniem 5 minuts (de rellotge) per veure-ho. Tenint en compte que seiem al fons del bus, aixo ens deixava amb 4 min. El temps just per fer les fotos --- i explicar-ho es clar :)
en fi, i al final de la ruta amb el bus ens van dur als sponsors secrets del viatge (q val una fraccio del bitllet de tren bala standard) una especie de centre de mercat-restaurants que potser es el q tenia mes interes de la poblacio de totes maneres :)
vam menjar uns sushis de calamar francament bons (un calamar tou i gustos q no n'havia provat mai de tan bo), vam comprar una llauna de sopa de la zona i una alga sorprenentment bona --- i encara vam tenir temps de anar a uns banys termals, i comprar coses per menjar al tren tot tornant :)
potser no es l'ideal de viatge, pero va ser prou divertit i sobretot molt diferent del normalment

IMG_3521 (by Bernat) dinar: sopa de senbei, francament bona

IMG_3553 (by Bernat) una part de costa molt maca, quasi estil cap de creus -- i amb neu a les roques!

IMG_3579 (by Bernat) vam coincidir amb un festival local que prega per bones collites d'arros i bones pesques

IMG_3589 (by Bernat)
tot tornant, endormiscat despres de tot un dia amunt i avall (i una cervesa que ajuda)

3 Comments:

1. Marc i Núria said...
    L'autor ha eliminat aquest comentari.
    Marc i Núria said...
    Eps, em pensava que als japonesos els agradava fer el turista calmadament. Això vostre deu ser una excepció...
    abraçades,
    Núria
    Bernat Agullo said...
    "aixo vostre" es una cosa que fan cada dia de la setmana a moltes ciutats mes... tanta tanta excepcio no sera! :D

hi ha l'estil "vaig 2 nits a un hotel amb banys termals i descanso fins a no poder mes" i l'estil "suma y sigue" que es el q tambe fan servir quan venen fins a europa, curosament comptant tots els paisos que han vist (per aquest motiu luxemburg es molt popular entre els japonesos :D)

conec una japonesa que va anar fins a mexic amb els 3 dies de vacances de cap d'any... mes de la meitat a l'avio clar! :D