tornant del mes enlla...


IMG_5438
Originally uploaded by Bernat.
hoooola q tal,
aquest es nomes per dir q ja torno ha ser-hi, no, no a bcn, a Internet!
be, de fet a barcelona, quasi, q ja tinc el bitllet per anar a casori de nou -- coses de la vida, tens un germa i una germana, quan escasaran? El mateix any i quan et trobes a l'altra punta de mon :) coses q passen. No q em desagradi tornar per Barcelona, ni molt menys! Ara, no li pregunteu a la meva jefa... ah, del 28 de juny al vespre (per veure el txesco i la deo, ni q sigui de rasquis i piro el 13 al mati) la machiko nomes del 5 al 13 --- coses de japos workaholics....
en fi, us envio aquesta foto del llibre de catala de la machiko, aprofitant q de fet avui hi ha anat i encara no ha arribat (moment q aprofito per dedicar-me amb els 5 sentits a activitats autistiques interneteres) (b, escriure a un blog es autista? d'entrada sembla q no, pero quan l'alternativa es parlar cara a cara amb algu de carn i ossos la prespectiva canvia? reflexionem-hi siusplau, reflexionem-hi)
avui tenia mil plans, i he començat per un de petit q no m'havia d'agafar mes de 20 min --- fer un video de 3 min explicant l'ultim crit tecnologic per aqui el japo --- a mes ja tenia la idea, la incorporacio de la targeta suica (una targeta moneder q permet pagar el tren al mobil) ---- en fi, heu provat alguna vegada de parlar a una camara (apart de tu aleyu q ets de l'ofici) en fi, m'he adonat q no sabia parlar --- algo francament traumatic. Aquest video se suposa q el posaran en una conferencia de infonomia (una xarxa d'innovadors --- com jo, tu sabes) --- pero amb els resultats obtinguts tindrem sort si em posen com a fragment d'un videoclip de frikis.
aquesta setmana faig setmana quasi de solter ja q la machiko te força compromisos als vespres i aprofitare per donar el relleu necessari a les fotos q he anat pujant al flickr.
ah, a la dreta hi ha nou link, el del chikara --- un japo q vaig trobar-me per alemanya i posteriorment per aqui al japo i q ara treballa a JAXA la NASA japonesa (per entendre'ns) i com q ja ho tenen aixo de les agencies espacials, esta en una illa no molt remota pero si aillada (illes, q vols tu tb) i pq la gent s'enrecordi d'ell de tant en tant ha decidit comencar un blog (com jo vaig fer en el seu dia) --- ja veurem amb quina frequencia :)
apa, fins ara!

1 Comment:

  1. pal said...
    Gullit i quina conferencia de infonomia és aquesta? explica explica

Post a Comment