Vols un Snack?

hoola que tal,

de fet la historia que ve ja l'he explicat a diverses persones, i potser esta ja mig descafeinada, amb tot, penso que es digne que quedi per la posteritat (d'un blog, ja em direu...)

el cas es que aquest dijous vaig anar a entrevistar un indi a Yokohama, un tio molt ben parit que ja m'havia trobat un parell de vegades. L'home d'entrada ja va proposar de anar a sopar i em vam quedar en un restaurant on era com de la família, em va confessar que nomes pagava un cop a l'any (!). El cas es que durant la conversa  va deixar caure que em volia dur a un "altre lloc" on hi havia una noia de sud-america que li semblava que parlava en castella --- (li devia sembla en necessitat de parlar l'idioma?)
el cas es que aquest "altre lloc" va resultar ser un Snack -- al japó els Snacks son una cosa bastant representativa de la vida de salary-mans casats. Al lloc aquest es diferencia d'un bar normal perquè es més car i perquè esta ple de noies simpàtiques i vestides una mica extremes que vénen i et donen conversa (conversa la mar de normal). Ah, i estan per tu a tope, que si et falta beguda, que si t'encenc el cigarret, que si així que si aixa... però res desorbitat tampoc. En tot cas, hi ha gent disposada a pagar per això :)

En el que vam anar, a més, hi havia una pseudo pista-passarel.la on hi feien un show, 3 cops per nit, on basicament feien balls brasilers, incloent noies l'europa de l'est i tal, prou interessant de veure :D Ah, i una russa/romanesa, o quelcom per l'estil es va marcar un bailoteo una mica pujat de to al cap de poc d'haver arribat :)

en principi no passa d'aqui, i es una cosa entesa per les dues bandes --- màxim vaig veure l'indi fent manetes :D


evidentment fotos no en tinc, aixi que us poso una foto d'un extintor que hi ha al carrer...



apostes de quan duraria una cosa així a barcelona?!?

0 Comments:

Post a Comment