I el retorn!

Hola que tal ---

aixo del blog ho tinc ben abandonat --- pero suposo q la noticia s'ho mereix: TORNO A BARCELONA!!! i concretament dema!!

suposo que es moment de fer balanc, pero ara mateix el futur em preocupa mes -- tornar a barcelona, trobar feina (q aviat es dit!) i ajudar tant com pugui que la machiko s'adapti a la vida catalana :)

Suposo que en tornar tornare a veure la nostra cultura des de fora, amb totes les coses bones i no tan bones, pero estic mes que convencut que el balanc es d'allo mes positiu!

Roda mon i torna al born. Vaig sortir a veure mon, i ara mateix ja em dono per satisfet :) Ara es el moment de plantar arrels, i dpres de mirar i remenar tinc molt clar on les vull posar.

ara be, tb queden coses enrere... com les q podeu trobar al sayonara sale!! algunes estan mig emparaulades, aixi q afanyeu-vos-hi!! :) la machiko atendra les peticions :) de fet tot es de franc! (i el favor q ens feu!)

3 Comments:

  1. Mikel Rius said...
    jo vull la taula amb les cadires. Te les vinc a cercar a El Prat, no et preocupis.

    Benvingut de nou, arrelaire!! Fins aviat!
    E said...
    Bentornat!! No estaria malament arribar per Sant Jordi a casa
    Nova Casa Editorial said...
    Hola!

    Perdona que t’ho escrigui aquí, però no he trobat cap email al teu blog.

    Cerquem la col•laboració de bloguers, escriptors i viatgers de tota mena que vulguin participar amb una o més experiències de viatge per fer-ne un llibre en català.

    Bases de participació al nostre web:

    http://www.novacasaeditorial.com/ca/aquest-estiu-a-mes-de-passar-tho-be-escriu/

    I si tens facebook t'agraeixo que comparteixis el post per si a algú li pot interessar: https://www.facebook.com/NovaCasaEditorial/posts/840816042635827

    Gràcies.

    Si tens dubtes estem a la teva disposició a l’email novacasaeditorial@gmail.com

    Una abraçada.

Post a Comment