yamaguchi!


IMG_4447
Originally uploaded by Bernat.
hoooola que tal,

tpoc em vull embolicar pq realment tpoc va tenir mes, pero dpres d'una pila d'hores en un tren que se suposa q es d'allo mes rapid (i suposo q ho era) vaig arribar a Yamaguchi, on vaig aprofitar les hores de sol que quedaven per fer un turime accelerat per la poblacio --- alla vaig anar a la caça i captura d'aquest temple que havia vist en un triptic, i certament amb la llum ja groguejant del capvespre realment va valer la pena :) el congres en si no passar a la historia, almenys per la meva part --- ja vindran temps millors, em sembla que poc a poc em vaig fent la idea de q se suposa que haig de fer i el que es mes important, de com ho haig de fer... aixo de les ciencies socials es tot un mon, us ho asseguro.
remarcable el sistema prehistoric de fer presentacions en que hi havia un matat amb l'ordinador i el projector a qui havies de dir "seguent siusplau" cada vegada q volies canviar.... no sabent aixo havia preparat transparencies on cada paragraf apareix amb un click...! vaig aconseguir guanyar control de l'ordinador per anar marcant els clicks d'una presentacio en japones mentre jo anava a la meva olla parlant en angles --- en fi, sens dubte el millor es q ja ha passat :)

0 Comments:

Post a Comment