He creat un buscador

hooola que tal,

tot avui m'he estat en major o menor grau, posant a punt l'ordinador flamant que vam comprar per ma mare ahir --- un acer aspire amb una pantalla apaïsada de 19 polzades que flipes mandonguilles. Més que res perquè d'entrada sembla un timo, ja que les obste queden petites al mig de la pantalla i no saps com aprofitar les barres laterals.

Amb una mica d'imaginació, però, l'invent té força gracia. He posat la barra del windows a l'esquerra, amb uns botons d'accés ràpid gegantins, que sembla un mac quasi :D i a la dreta la barra lateral del google desktop, amb les fotos del meu compte del flickr i de l'ordinador, el correu electrònic, ah, i naturalment un gadget que va ensenyant els últims posts del meu blog, i un altre amb el temps de Barcelona i Tokyo!

el cas es que posant apunt l'ordinador m'he adonat que a vegades vull trobar alguna web que es referència en algun blog dels que llegeixo habitualment, però no se si es el lifehacker o el Digital Inspiration o algun altre, així que aprofitant un post referenciat al lifehacker he vist com crear un buscador amb el google Co-op del feeds que llegeixo habitualment. Un document prou interessant

he posat una caixa amb aquest buscador al final de la secció "sharing the blogosphere" (una secció pedant de nassos) però com que no queda massa maco potser té els dies contats. No tinc massa clar que aquest buscador sigui d'interès per ningú més, però en tot cas aquí va l'enllaç

3 Comments:

  1. Eduard Tudela said...
    L'autor ha eliminat aquest comentari.
    Eduard Tudela said...
    hola Bernat!
    L'estiu passat em vaig passar per Japó com aquell qui diu i fixa't que em vaig trobar por ai. A que tu no coneixes aquest bar? (ara es quan diu que si...).
    http://video.google.es/videoplay?docid=-5884968576468515517
    Apa siau company que sé que aquests dies estas per Catalunya. Vagi bé!
    Anònim said...
    but minipimmer says

    Hola, jo al windoZe també ho vaig fer això de posar la barra d'inici a l'esquerra, així els tabs dels programes es veuen en horitzontal i n'hi caben molts més sense estorbar.

    De totes maneres, com a bon freak jo de tu li hauria posat un Linux cañero, que en semblant pepino hauria de tirar futa mardre.

    Ale, bon any.

    Ps. pensant-ho bé, jo vaig FRACASSAR de mala manera fent això a l'ordinador del rallat del pare de la meva nòvia, 3 horetes per tenir-ho TOT a punt i després no sé ni si hi va arribar a arrencar mai, en fin.

Post a Comment