iREX2007

doncs si, avui hem anat a l'iREX2007 que es ni mes ni menys que l'exposicio internacional de robotica mes tremenda que et pots tirar a la cara --- i q normalment surt pel telenoticies quan la fan (fins i tot aqui al japo)
El laboratori de l'eyri i tornava a tenir estand i ell hi ha estat pringant 3 dels 4 dies que dura l'event. Gracies a ell ens hem estalviat els 1000 yens d'entrada :)
aqui us poso un video il.lustratiu de com funciona aquest bebe robot --- que a mes d'un que llegeix aquest blog no li aniria de mes comencar a practicar una mica... val uns 400 euros, menys del que us gastareu en bolquers en el primer any



al bernat tv de la dreta hi ha una pila de videos d'avui, i al flickr hi ha fotos com la seguent i moltes mes

IMG_2651 (by Bernat)

aixo es tot --- dema tinc l'examen de nivell de japones, m'he apuntat per variar al mes alt, i tenint en compte que porto bastanta menys seguretat que la primera vegada amb el proficiency, el mes segur es que m'emporti un resultat igual (una E) o pitjor (una F?!), pero toquem fusta ---- que mai se sap.

records a dojo, i aviso que vinc el 22, que es d'aqui 21 dies (!) aixo son 3 setmanes clavades (harl)

1 Comment:

  1. Anònim said...
    Ei Bernat!

    estic estalviant per bolquers jejeje pero espero que en les teves breus estades a Barcelona poguem veure'ns algun dia i et pugui ensenyar els meus progressos i animar-te a fer-li un "cosí segon" al Pere!

    lo de que els robots s'assemblin a les persones està bé, pero em fa por pensar el dia que els robots siguin capaços de reproduirse i crearse copies d'un mateix... MARS ATTACKS!!!!


    Martí.

Post a Comment