indignacio

total que s'acosta el nadal i pagues una pasta per anar a veure la familia? doncs be, finalment he aconseguit el bitllet amb klm, fins ara la linia aeria amb qui tenia mes confianca fins... ahir, ja que en arribar a amsterdam els molt (introduir insult de caliblre important aqui) m'expliquen que el meu vol esta cancel.lat i que vagi fins el transfer counter 2 on em donaran algua cosa.... dit aixi sembla un proces prou rapid, pero el cert es que en arribar alla vaig veure una escena digne de l'aeroport del prat amb una gentada de boig i unes noies de klm que anaven de bolid. La cosa una mica mes indignant va ser que et feien agafar numero i esperar pacientment, quan en el fons sembla que era mes efectiu esperar en alguna de les noies i assaltar-la amb el problema personal... despres de molta paciencia em van dir que no tan sols no arribaria el mateix dia a barcelona, sino que ho faria l'endema (o sigui avui) i amb alitalia, i... via roma. Hola-que-tal. aixo si, passaria la nit en un hotel super fashion. quina merda. Total que aixi ha estat. I ara d'aqui una estona anire fins l'aeroport i eperare que la gent de alitalia tinguin la bondat de portar-me fins a barcelona...
 
ah, espera que em deixava un parell d'episodis dantescs, el primer de tota la gent que feia cua per tal que els donessin hotel --- alla a mig esperear un de klm ens va dur fins a un altre lloc on donaven hotels (amb alguna espanyola aprofitant per retallar llocs) ah, entremig havia comencat a fer de traductor simultani per una japonesa que no parlava ni papa d'angles i q flipava amb tot plegat. I la noia que estava alla repartint hotels no se li acut res mes que preguntar-me com es q parlo japones --- una pregunta que al comencament fa gracia... 
 
ah, i el segon episodi dantesc va ser quan ja a fora de l'aeroport ja tocades les 9 de la nit i a un grau centigradm tothom esperava el promes "shuttle" bus que ens havia de dur gratuitament fins a l'hotel... finalment va arribar una furgoneta que va tenir la precaucio de parar 15 metres mes endavant i causar una estampida de passatgers i maletes en el fret fins a les potser 10 places totals que tenia -- i en marxar va dir, no patiu d'aqui "15 minuts tornare a ser aqui", amb la mateixa furgoneta, va quedar implicit. Quan en arribar de nou i no aconseguir enfliar-nos a la ona de passatgers estampits vam decidir amb uns japonesos buscar un taxi que aquella situacio ja durava massa --- potser portavem 25 minuts en el fred i ja tenia els peus gelats. Un indi amb una furgoneta taxi quasi tan gran com la de l'hotel ens hi va dur per la modica quantitat de 39 euros que vam pagar agraits de no estar mes llencats en el fred.
 
dpres vam treure el ventre de pena al restaurant de l'hotel i aquest mati quan m'he aixecat a tres quarts d'una he vist que ja no era a temps de l'esmorzar ;D
 
en fi, si teniu opcio de dir als de  KLM que son uns desgraciats no us n'estigueu. m'han robat el temps d'una manera escandalosa.
a qui se li acut cancel.lar vols just abans de nadal??!! diuen que el mal temps (boira) que durava. Be ahir no en feia, i no em crec q tota la tecnologia del mon no permeti volar amb boira. en fi, rabia. rabia. i resignacio.
 
bon nadal a tothom.

2 Comments:

  1. Anònim said...
    Ostres, Bernat, quina putada. Jo no tinc gaire experiencia en hores de vol (en tota la meva vida hauré volat uns 9 o 10 cops), però mon pare, que si ha viatjat força per treball, s'ha trobat en situacions con aquesta. Això si, no en èpoques com la de Nadal, que fa molta ràbia que et passi.
    Resignació (ja sé que es fàcil de dir) i pensa que ja tornes cap a Catalunya. Descansa aquests dies i tingues un molt Bon Nadal.
    Petons!!
    Mikel Rius said...
    carai i jo q et feia ja per aquí quan et veig al g-xat!

    Espero q no hi hagués més percanços, divendres ho expliques!!

Post a Comment