a veure qui hi coneixeu...

aquest video es de fa mes d'un any, a veure si hi coneixeu algu...
te l'afegit que es un video "embegut" (o embedded, per entendrens) en una web, que en principi no te previst que te'l descarreguis, pero que amb una extensio firefox, i la web adobe share he aconseguit posar aqui :)

(he tret el video que comencava sol i feia rabia)

per cert, pel que fa a la coleccio de MP3 en ordre, no se us acudeixi moure-la de lloc... vaig veure que per defecte estava al mateix directori que el windows, i quan ho vaig moure a la particio de dades... uaaah, trayedia total, els albums partits denou, en fi, bastant trajic. Amb el windows media player ho vaig acabar de liar, dient-li que autorenoves la info pels albums... es com quan intentes posar les imatges del word en un lloc concret i es dediquen a saltar aleatoriament a altres parts del document... no se per que no m'imagino cap amb un mac amb els mateixos problemes --- i al mateix temps no tinc cap ganes de canviar-me :D

apa, fins ara

0 Comments:

Post a Comment