directe de Ketsumeishi, molt bo

ahir vam anar a veure el concert que ens va fer menjar doritos amb gust de wasabi per esmorzar . Ketsumeishi ケツメイシ es un grup que ja te uns quants anys i es sense dubte el grup preferit de la machiko i vulguis o no tb el meu :) tot i que els Ulfuls ウルフルズ tb m'agraden forca.
vam arribar al yokohama arena quasi dues hores abans del concert per "comprar samarretes" em va dir la machiko. 2h em va semblar una mica excessiu, pero sent diumenge tpoc m'hi vaig oposar -- aixi veuriem l'ambientillo i tal. No soc home d'anar gaire a concerts i per tant no puc comparar massa, pero us asseguro que en aquest, anar amb una samarreta no-ketsumeishi era la manera de cridar l'atencio. TOTHOM anava amb samarretes del grup i el 87.2% amb samarretes d'aquest tour (ergo, acabades de comprar). I tpoc es que les regalin precisament. A 18Eur la peca pero suposo que estan dins del que es raonable en circumstancies similars. Pero despres de fer religiosament una cua interminable per comprar samarretes (40-50 min de cua i no exagero)
IMG_3629 (by Bernat)
vaig veure que la gent no simplement comprava 1 samarreta, sino que en comprava a piles --- vaig entendre aleshores la restriccio de 20 samarretes per persona que anunciaven mentre feies cua... els de davant nostre a la cua es van deixar mes de 20.000 yens (uns 120 eur) en samarretes i altre marxendatge (aquesta paraula no m'acaba d'agradar, pero). Aqui una foto amb la samarreta que em vaig comprar :)
IMG_3630 (by Bernat)

El concert en si va ser molt guapo, la musica molt xula i l'actuacio molt currada, es veu que son "veterans" del tema --- pel q sembla ja son tots casats i amb criatures. Teniem entrades de "a peu dret", ja que no en vam poder comprar de les altres, i va ser un pel durillo, pero com a minim vam tenir brana per arrapenjar-nos. I els que tenien cadira van estar drets tota l'estona :D

Seguint una tendencia recent us poso un video del tema que he trobat al youtube. Videos de directes no n'he acabat de trobar cap que m'agrades, pero us poso aquest



IMG_3632 (by Bernat)

ah, i la foto tot sopant alla aprop (per algun motiu no es dificil trobar taula) tot i la gentada que sortia

IMG_3631 (by Bernat)

3 Comments:

  1. Marc i Núria said...
    M'agraden!
    Marc i Núria said...
    I aquesta gira, quan passa per Barcelona??
    Bernat Agullo said...
    hmmm... de moment q jo sapiga molta projeccio internacional no es q tinguin!

Post a Comment