La machiko ha corregut una marató sencera!

El títol del post no es un bluf per cridar l'atenció, la machiko ha corregut tots 42195m de la Tokyo Arakawa Marathon, que s'ha fet avui mateix

IMG_3714 (by Bernat)

avui ens hem aixecat a les 6 (un servidor era el supporter oficia :D) i ens hem ficat al tren una horeta per arribar al lloc amb un cert marge per deixar la bossa (tenen un sistema per deixar les bosses de 15000 corredors!)

IMG_3715 (by Bernat)

aleshores mentre buscàvem on s'havia d'ubicar per començar a correr hem situat dos companys de feina que també hi corrien, un dels dos que passava els 60 i era la primera vegada que corria una marató!

IMG_3725 (by Bernat)

i tothom (inclos el que passa dels 60 i la machiko) ha fet sencera la marató!! --- la machiko força més ràpid del que molts pensàvem! en 5h i 10 min ha arribat a la meta més fresca i més blanca que en anteriors ocasions

IMG_3743 (by Bernat)

de fet ha arribat tan de pressa que dels 4 dels 5 supporters de la feina que venien a donar suport no han arribat a temps a l'arribada (jo per sort si!) !
aqui teniu una foto de tots els supporters i els corredors

IMG_3754 (by Bernat)

una jornada tan rodona no podia acabar d'altre manera que menjant i bebent una mica recodant els moments mes trepidants :)

IMG_3757 (by Bernat)

tots aquells a qui córrer no us provoca una repulsa visceral com a mi mateix, sapigueu que amb una mica de determinació i diligència (tampoc ha fet un entrenament "chaqueta metalica") una marató es a l'abast!

jo de moment em seguire concentrant amb els idiomes, que se'm fan lleugerament mes accessibles :D

apa, fins ara!!

7 Comments:

  1. Isis said...
    jejje, que bo el seguiment de la competició, des de fora, es clar!!! Jo tampoc hi hagués corregut, Mamatio!!! M'hagues quedat amb tu flipant en veure un japonés amb barba blanca!! jeje,qué bo!!
    No m'imaginava la Machico corrent una marató!!! Quines ganes, no?
    Mikel Rius said...
    carai, felicitats!! No tenia ni idea dels temps, ara li dono més mèrit a un amic q ha fet la d barcelona en tres hores i mitja. :D
    Anònim said...
    Hey, Bernat !!!

    Como puedes ver, estoy de vacaciones :D

    Sólo quería felicitar retrasadamente a la Machiko, es toda una campeona...

    Una enorme abraçada enorme pels dos,

    agustín
    milena said...
    avui és el dia que em dedico a posar comentaris als posts...
    sempre havia pensat que això de fer maratons era una cosa tan llunyana com anar a la lluna, però últimament...el meu futur cunyat (que fort que sona) també li ha donat per aquí..!i tinc un altre amic que es va lesionar entrenant-se per una...
    en fi, igualment, impressionant...i sobre el que diu el mikel, francament, a mi em sembla més fort estar 5 hores corrent que "només" 3 i mitja :)
    de fet, jo ja em trauria el barret davant de qualsevol persona que tingués la idea de fer-la...sóc així d'impressionable.
    i de mentres, jo seguiré estudiant suec, que no sé si se'm dóna bé, però millor que córrer segur
    felicitats a la machiko, doncs!
    besus
    milena
    Bernat Agullo said...
    he anat transferint totes i cadascuna de les felicitacions a la machiko -- que no cap a la pell de l'orgull d'haver corregut la marato sencera :D
    l'analisi de la milena ha estat especialment benvingut :D

    moltes gracies a tots! (de part de la machiko i un servidor)
    Marc i Núria said...
    enhorabona Machiko!!!
    Bernat Agullo said...
    merci nuria, ja li dire!

Post a Comment