El Wii Fit --- una passada

ahir vam tornar a anar a ca la maki i el rintaro, amb una missio molt clara --- jugar amb la wii fit que tenen des del desembre passat. Hi vam anar una vegada pero encara no tenien l'accessori aquest, el wii fit... ni tpoc tenien la tele de dimensions "don sandnwitch" --- 35 polzades em sembla que va dir, ah, i amb un disc dur de 250 GB per gravar tot el q et sembli... i una qualitat posa la gallina de piel.
ah, i no ens oblidem del wii fit.
es una superficie on t'enfiles i a partir de com desplaces el pes etc pots interaccionar amb els jocs. I es molt sensible. MOLT. Primer vam fer unes quantes mesures corporals... poses l'alcada (aixo encara ho has de dir tu) i aleshores et pesa i et diu el teu BMI (body mass index) i et diu s'hi estas en un rang saludable o q. Aleshores et fa una prova de a veure si pots posar el teu pes completament centrat i va calculant el teu centre de gravetat... jo estic 6% desviat, tot i q el rintaro va dir q possiblement es deu a q tenia el mando a la ma... imagineu si es precis el trasto. calcula natrualment tb el desplacament endavant i endarrera del pes --- hi ha un joc de salts d'esqui que has de posar el pes molt endavant i so no fas tota la posse es impossible posar el pes on toca! Realment es una manera completament nova de jugar, i molt mes participativa que no pas premer botons d'un mando --- hi ha un joc de hula-hop q es la pera :D

en fi, no vaig fer videos, pero aqui en teniu un que he trobat pel youtube explicant el tema ( i de fet surt tot el q vam estar fent )

2 Comments:

  1. milena said...
    aquest post m'havia passat per alt...el que m'ha semblat més fort ha estat el tema dels cabes (cops de cap en futbol, de nom desconegut per mi en català)
    que fort
    ara, he de dir bernat...6% per un mando a distància???? un 6% és molt, no???? no serà que ets una mica....tu ja m'entens, vull dir...desviat??? :)
    petons
    milena
    Bernat Agullo said...
    mira milena... a la que coincidim en un mateix pais, davant d'una mateixa tele i un wii fit, et desafio a una competicio de desequilibri...
    i cas que em guanyessis en el de centrar el pes --improbable-- estic SEGUR que et guanyaria al del hula-hop :D

Post a Comment