Productes de Metropolis


061003_1207~01
Originally uploaded by Bernat.

hi ha qui s'imagina tokyo com un conjunt gegant de gratacels i tots els carrers tatxonats de gent amunt i avall mentre trens creuen l'escena per sobre, per sota i pel costat , a poder ser amb un sol rail i sense conductor. Ah, m'he deixat d'anomenar múltiples televisions gegants als edificis del voltant.
Doncs, bé, aquesta es una visió força estereotipada de tokyo que, tret de uns quants llocs on pot semblar l'escena descrita, la gran part de tokyo és en realitat, com un poble, amb carrers tranquils, botiguetes, i gent q va amb bici a tot arreu.
Això fa que de fet fums i sorolls no n'hi hagi gaires a tokyo, fora de les vies principals. És per això que la sorpresa encara va ser més majúscula quan vaig veure que a les botigues de conveniència, "combinis", hi venen llaunes d'oxigen!!
encara no he vist ningú servint-se'n, però estaré atent ---- pel que he llegit en algun lloc et pots intoxicar amb oxigen no? algú podria confirmar la dada? Ara he confirmat amb la machiko que és el primer any que en venen, o sigui que es podria tractar d'un producte sense acceptació, en fase de proves. Seguirem informant.

1 Comment:

  1. Anònim said...
    minipimmer,

    Jo havia sentit que hi havia bars d'oxigen i collonades semblants per executius estressats, que s'apalancaven a fer una becaina (hipermetabòlica?) amb l'oxigen endollat.

    A casa, per sort o per desgràcia segons es miri, tinc un tanc d'oxigen que porten pel meu avi i tot i que estic temptat de provar un dia d'endollar-m'ho, no ho he provat mai xD

    Respirar aire massa pur diuen que fa consumir la vida més ràpid, no?

Post a Comment