Grande Sapporo!


bernat and tv-tower
Originally uploaded by Bernat.
hola-hola hola q tal

acabo d'arribar de sapporo, i com no podia ser altrament, abans de pensar en menjar ja estic pujant les fotos i escribint alguna cosa sobre el tema, mentre ho tinc fresquet... Pels q no estan hubicats sapporo esta a la illa del nord (hokkaido, o cami al mar del nord) i s'hi van fer uns jocs d'hivern el 1972 si no estic equivocat (la qual cosa no seria d'estranyar).

En fin, dpres d'un esprint per tenir la presentacio d'ingres al doctorat i sortir al pas de les preguntes com vaig poder em vaig regalar una setmana a casa la nana --- noia molt simpatica a la qual se suposa q ensenyo castella (!) i ella m'ensenya japones. A la practica ens comuniquem com podem, quan no hi ha altra manera en angles --- tot i q ella tb esta estudiant alemany :) Alla a casa seva tb hi va venir un parell de dies mes tard un altre japo (el qual va coneixer a traves meu, mal m'esta el dir-ho) amb el facil nom de "tomohisa" q esta bastant boig, com la nana o jo mateix, amb una dosi adequada d'alcohol.

si b sapporo no es una ciutat com per flipar en colors (tpoc lletja eh?) els voltants estan molt b -- molt de bosc i tal, q per aqui tokyo no n'hi ha gaire i volcans i tal -- xulo xulo. Un vespre em vaig passar una mica de llest i vaig complicar la vida intentant fer algo q sembles una truita de patates --- una ceba diferent, un oli diferent i sobretot una paella lamentable es van unterposar en el meu cami... pero en fi, acompanyat d'una mica de pa amb tomaquet es va acabar podent menjar --- suposo. No passara a la historia pero...

Entre els altres hits del viatge hi ha el jalo dels restaurants on em van dur (yeah -- ) Primer un de running sushi d'aquests, pero crec q de bastanta qualite... coses sofisticades de veritat i d'altres q no havia vist en ma vida. L'endema vam anar a un d'aquests q et fas tu mateix la carn al mig de la taula --- pero aqueta vegada amb un all-you-can-eat (i va estar planant la idea d'agafar tb un "all-you-can-drink" pero no es plan agafar el pet en solitari (nana no veu i l'altre mor als 2 gots) i amb el pare de la nana per alla) festival -- encar vaig mig tip .

el dissabte a la nit vam sortir de festa per sapporo --- pero de fet la festa va ser la previa (continuacio de la truita de patates) en q vam estar beben cervesa amb 2 familiars (no em feu dir qui) ---- el tomohisa, pero, tot i estar vermell com un pebrot de beure cervesa (veure les fotos) es va aventurar en plan gallet a veure's un parell de mega-whiskis q el van deixar mega-KO el resta de la nit. El tio dormia alla on s'aturava, q si a casa, al metro, a la disco... tb hi ha testimoni grafic del tema.

per tancar la cronica nomes comentar q per un vol intern com el q he agafat fan servir un boing 747-400 l'avio mes gros q he vist fins ara --- al tornar he estat al 2n pis amb unes vistes mega-tremendes .... flipa q te flipas.

en fi -- tinc gana, haig de plegar la roba i anar a una reunio per un cartell q estic preparant per un festival q faran aqui a la residencia...
em fa una il.lusio el meeting aquest...

a partir de dema currant com un boig per escriure un article (serio) sobre altres articles --- en fi, molta feina abans de marxar cap a la xina --- on ja veurem com en surto! Volo amb la coneguda companyia Air Pakistan... yeah.

Records a dojo
mola llegir croniques de tant en tant i no nomes escriure-les....

0 Comments:

Post a Comment