La burocracia japonesa...


oh, is kicking!!
Originally uploaded by Bernat.
Hola q tal,
La foto no te res a veure, es del fill q estem esperant amb el nicolas. Ell el tindra (aixo va com va) per on sortira no ho vull ni saber...
en fin, al q anavem, a la burocracia...
quan vaig decidir fer el doctorat la jefa em va dir q hi havia un examen a l'agost, una part era de llengues i l'altra era la recerca en si. Pel q fa a llengues nomes calia q em preocupes per l'angles, ja q es la llengua en q parlem i q de fet sera la recerca. Vaig fer un examen previ per no haver de fer el de la uni q incloia traducions al japones (jal) --- pel de japones me'n va ensenyar un per veure q i jo li vaig dir "ni de conya, senyora -- aixo no ho puc fer ni p'atras" pero fa cosa d'una setmana em va dir q igualment l'havia de fer si be els resultats no eren massa importants (pero amb un punt d'ambiguitat -- no em va dir, "els resultats me la bufen") total, q avui vaig alla i si nomes hagues entrar firmar i marxar mira --- pero s'ha complicat. Hi ha hagut un terratremol dpres de dinar i tot i q no es res tan infrequent es veu q aixo ha fet retardar el començament de l'examen (encara no se com) jo he arribat amb temps pensat q començava a un quart de quatre, en realitat començava a 2, i al final ha començat a les 4. Quasi una hora fent el panoli per acabar amb un examen davant q no podia ni llegir. He fet quiniela a les de resposta multiple i la resta en blanc -- ole. El mes heavie es q jo era l'unic estudiant fent l'examen en aquella sala i q hi havia 2 q vigilaven (!!). I si hem començat a les 4 i no mitja hora abans (quan de fet ja hi erem tots 3) es per anar al mateix temps q els altres 3 examens q es feien simultaniament en d'altres sales de la universitat (del mateix campus!!) Suposo q els altres 3 estudiants tb tenien 2 vigilants per cap. En fi, una mobilitzacio de personal en un 16 d'agost totalment innecessari.

Paciencia, q es la mare de la ciencia...

0 Comments:

Post a Comment